Team Trivsel

Grefsen skole vil at alle elever skal føle seg inkludert, sett og oppleve trivsel. Team Trivsel bistår lærerne og AKS i arbeidet med dette. Teamet jobber både med enkeltelever, grupper og hele klasser.

I løpet av skoleåret gjennomfører vi miljøverksteder på ulike trinn, som for eksempel grupper i sosial ferdighetstrening og psykologisk førstehjelp. Team Trivsel er inne i prosjektuker, som psykisk helse-uke (uke 6). Vi har også et opplegg tilknyttet verdensdagen for psykisk helse (10. oktober).

Johnny Leo har ansvar for trivselslederprogrammet og har aktiv undervisning i halv klasse på 4., 5., 6. og 7. trinn.

Team Trivsel har også ansvar for Trivselstorsdag, et etter-skole-tilbud for 5. trinn og Regnbue (innføringsklasse med særskilt språkopplæring).

Ta gjerne kontakt dersom dere har spørsmål eller ønsker mer informasjon.

Team Trivsel-bamsen

Team Trivsel

Malin Gravdehaug
malin.gravdehaug@osloskolen.no